变形金刚中国联盟社区:TFCLUB社区

标题: 变形金刚2剧组暂停拍摄4周 [打印本页]

作者: 皇者之剑    时间: 2008-8-9 05:40
标题: 变形金刚2剧组暂停拍摄4周
http://www.tfw2005.com/transformers-news/transformers-movie-9/transformers-revenge-of-the-fallen-shooting-halted-for-4-weeks-165566/

来自TFW2005

The 1st unit involved in production of Transformers Revenge of the Fallen is on a 4 week hiatus due to Shia LaBeouf's hand injury. The the second unit, (the team that shoots footage which is of lesser importance for the final motion picture, as opposed to the first unit, which shoots all scenes involving actors, or at least the stars of the film) is still filming. Second unit footage typically includes shots like scenery, close-ups of objects and other inserts or cutaways. There is currently no indication that this delay will effect the release of the film.

由于Shia手的伤势,第一摄制小组不得不停工4星期。主要负责次要镜头的第二摄制小组还在继续工作。目前还不清楚这次停工是否会导致影片上映的延迟。
作者: nikobellec    时间: 2008-8-9 05:55
千万千万不要推迟上映啊啊啊啊啊
作者: zhangcloud    时间: 2008-8-9 08:25
让他们休息休息吧,因为霸天虎很邪恶的。
作者: 風中男孩    时间: 2008-8-9 09:40
一波三折!變2的劇組還真倒楣
不知道何時變2的拍攝工作
能夠拍好
作者: Jaguar    时间: 2008-8-9 16:30
不着急 还早 还早 .....玩具也该设计中了吧
作者: 聲波    时间: 2008-8-9 16:34
懷疑令Shia炒車的正是霸天虎~~
作者: arvin_cjd    时间: 2008-8-9 18:28
还以为他们要看奥运呢

还是希望能够尽早开拍了...
作者: 天狼星13    时间: 2008-8-9 19:40
停拍不可怕,就怕变成“烂尾楼”。希望上帝保佑TF,尽管我不信这家伙!
作者: HIGASHILIN    时间: 2008-8-9 19:52
没有任何迹象显示会推迟电影的拍摄。
作者: zhangcloud    时间: 2008-8-9 20:42
推迟些也好,可以给随后的TF设计留出更多的时间,好准备充分。




欢迎光临 变形金刚中国联盟社区:TFCLUB社区 (http://club.tfclub.com/) Powered by Discuz! X3.1