变形金刚中国联盟社区:TFCLUB社区
标题:
广州的迷友来帮个忙,解答一下
[打印本页]
作者:
归来者
时间:
2008-8-19 19:48
标题:
广州的迷友来帮个忙,解答一下
越富广场有收旧TF的店吗?可以把铺址写出来吗?
作者:
T~~~F~~~~
时间:
2008-8-19 19:51
好像没有把~~~~~
作者:
digimontao
时间:
2008-8-19 20:26
唔多觉有,卖的就有很多...
作者:
归来者
时间:
2008-8-19 20:30
标题:
回复 3# digimontao 的帖子
我系想问有无买卖通杀的?
作者:
zhanghanxun
时间:
2008-8-20 00:52
我靠1-4L的头像...................
作者:
广州大头仔
时间:
2008-8-20 09:56
有啊!!!!
4楼,面向电梯噶右手变,有间卖书,卖书再隔离有间格仔店噶,然后玻璃上面写住[收旧玩具,圣斗士,老变等]
你留意下啦!!
不过你有咩旧老变啊?我直接帮你收7就啦!
作者:
归来者
时间:
2008-8-20 10:35
多谢大头兄,其实TF唔旧,旧系买重左,想囉呢笔钱去买过个
作者:
zhangcloud
时间:
2008-8-20 11:03
大头开始说粤语了,好羡慕啊!!!
作者:
2046的爵士
时间:
2008-8-20 11:48
我地条俐本来系用黎讲广州话嘎,但系普通话打多咗,所以渐渐变成咗两沟。
作者:
聲波
时间:
2008-8-20 12:32
你地做乜鬼越講越多廣東話?
我唔係廣州人架~~~
作者:
zhanghanxun
时间:
2008-8-20 12:37
我是山东人
作者:
聲波
时间:
2008-8-20 13:03
我係香港人
作者:
聲波
时间:
2008-8-20 13:03
我係香港人
作者:
Rattrap
时间:
2008-8-20 13:19
做乜个贴变左讨论自己系边到人嘎?
作者:
归来者
时间:
2008-8-20 15:43
我都想知点解
作者:
Tood(TFC主任)
时间:
2008-8-22 00:26
感觉一只四楼.....................................
作者:
广州大头仔
时间:
2008-8-24 14:51
原帖由
归来者
于 2008-8-20 10:35 发表
多谢大头兄,其实TF唔旧,旧系买重左,想囉呢笔钱去买过个
有咩好货啊??我收啊~!!
作者:
归来者
时间:
2008-8-24 17:09
标题:
回复 17# 广州大头仔 的帖子
无乜野,真人电影Vop,战损版
作者:
广州大头仔
时间:
2008-8-28 10:02
无爱了.哈哈~有好野卖比我啊!哈哈!!
作者:
格威龙
时间:
2008-9-11 13:22
vop卖比商家不如卖比fans。不过。要到ac卖。
欢迎光临 变形金刚中国联盟社区:TFCLUB社区 (http://club.tfclub.com/)
Powered by Discuz! X3.1