变形金刚中国联盟社区:TFCLUB社区

标题: Amaury Nolasco 有望回归Transformers 3 [打印本页]

作者: HIGASHILIN    时间: 2008-10-16 22:17
标题: Amaury Nolasco 有望回归Transformers 3
Amaury Nolasco 有望回归Transformers 3
转载自www.tfw2005.com
原文如下:
MTV Movie Blogs has posted an interview with Amaury Nolasco, who played ACWO Jorge “Fig” Figueroa in Transformers. Within the interview, Amaury confirms that his character did survive the battle with Scorponok in the desert and that he was originally written into the script to return in Transformers: Revenge of the Fallen. Unfortunately, he's filming the television show Prison Break while production of the sequel is ongoing and had to turn down the role. However, director Michael Bay and the producers have left the door open for Nolasco to return for future installments of the movie franchise and Nolasco is hoping to return.

s.jpg (46.72 KB, 下载次数: 33)

s.jpg

作者: 甜菜    时间: 2008-10-16 22:28
那个被蝎子打伤的,西班牙裔美国大兵?
作者: 镭风    时间: 2008-10-16 22:30
苏库雷!
作者: Jaguar    时间: 2008-10-17 02:17
SUCRE 哈哈 我挺喜欢他
作者: Jaguar    时间: 2008-10-17 02:18
啊 2还没出来 3的消息来了又
作者: starscream1201    时间: 2008-10-17 05:24
SUCRE要演越狱所以拒绝了Bay在TF2出现,所以他说在TF3可能会出场
作者: Iurvl    时间: 2008-10-17 11:25
这个角色是属于打酱油的
作者: tnt2000    时间: 2008-10-17 21:36
出不出现差不多
作者: zhanghanxun    时间: 2008-10-17 22:15
好事啊,顶!
作者: 观望侠    时间: 2008-10-18 01:01
哈哈, 变3的喜剧色彩是肯定. 我觉得他很酷.
作者: zhangjh2    时间: 2008-10-22 16:05
我喜欢,SUCRE
作者: 威震天归来    时间: 2008-10-23 18:57
他只是一个过客,呵呵,演得挺好的




欢迎光临 变形金刚中国联盟社区:TFCLUB社区 (http://club.tfclub.com/) Powered by Discuz! X3.1