变形金刚中国联盟社区:TFCLUB社区

 找回密码
 注册
搜索
热搜: 活动 交友 discuz
查看: 2092|回复: 9
打印 上一主题 下一主题

变形金刚2剧组暂停拍摄4周

[复制链接]
跳转到指定楼层
1#
发表于 2008-8-9 05:40:47 | 只看该作者 回帖奖励 |倒序浏览 |阅读模式
http://www.tfw2005.com/transformers-news/transformers-movie-9/transformers-revenge-of-the-fallen-shooting-halted-for-4-weeks-165566/

来自TFW2005

The 1st unit involved in production of Transformers Revenge of the Fallen is on a 4 week hiatus due to Shia LaBeouf's hand injury. The the second unit, (the team that shoots footage which is of lesser importance for the final motion picture, as opposed to the first unit, which shoots all scenes involving actors, or at least the stars of the film) is still filming. Second unit footage typically includes shots like scenery, close-ups of objects and other inserts or cutaways. There is currently no indication that this delay will effect the release of the film.

由于Shia手的伤势,第一摄制小组不得不停工4星期。主要负责次要镜头的第二摄制小组还在继续工作。目前还不清楚这次停工是否会导致影片上映的延迟。
2#
发表于 2008-8-9 05:55:52 | 只看该作者
千万千万不要推迟上映啊啊啊啊啊
3#
发表于 2008-8-9 08:25:37 | 只看该作者
让他们休息休息吧,因为霸天虎很邪恶的。
4#
发表于 2008-8-9 09:40:31 | 只看该作者
一波三折!變2的劇組還真倒楣
不知道何時變2的拍攝工作
能夠拍好
5#
发表于 2008-8-9 16:30:42 | 只看该作者
不着急 还早 还早 .....玩具也该设计中了吧
6#
发表于 2008-8-9 16:34:47 | 只看该作者
懷疑令Shia炒車的正是霸天虎~~
7#
发表于 2008-8-9 18:28:18 | 只看该作者
还以为他们要看奥运呢

还是希望能够尽早开拍了...
8#
发表于 2008-8-9 19:40:51 | 只看该作者
停拍不可怕,就怕变成“烂尾楼”。希望上帝保佑TF,尽管我不信这家伙!
9#
发表于 2008-8-9 19:52:05 | 只看该作者
没有任何迹象显示会推迟电影的拍摄。
10#
发表于 2008-8-9 20:42:08 | 只看该作者
推迟些也好,可以给随后的TF设计留出更多的时间,好准备充分。
您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

本版积分规则

Archiver|手机版|小黑屋|变形金刚中国联盟  

GMT+8, 2026-6-24 04:40 , Processed in 0.092462 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.1

© 2001-2013 Comsenz Inc.

快速回复 返回顶部 返回列表