变形金刚中国联盟社区:TFCLUB社区

 找回密码
 注册
搜索
热搜: 活动 交友 discuz
查看: 2497|回复: 11
打印 上一主题 下一主题

Amaury Nolasco 有望回归Transformers 3

[复制链接]
跳转到指定楼层
1#
发表于 2008-10-16 22:17:47 | 只看该作者 回帖奖励 |倒序浏览 |阅读模式
Amaury Nolasco 有望回归Transformers 3
转载自www.tfw2005.com
原文如下:
MTV Movie Blogs has posted an interview with Amaury Nolasco, who played ACWO Jorge “Fig” Figueroa in Transformers. Within the interview, Amaury confirms that his character did survive the battle with Scorponok in the desert and that he was originally written into the script to return in Transformers: Revenge of the Fallen. Unfortunately, he's filming the television show Prison Break while production of the sequel is ongoing and had to turn down the role. However, director Michael Bay and the producers have left the door open for Nolasco to return for future installments of the movie franchise and Nolasco is hoping to return.

s.jpg (46.72 KB, 下载次数: 35)

s.jpg
2#
发表于 2008-10-16 22:28:05 | 只看该作者
那个被蝎子打伤的,西班牙裔美国大兵?
3#
发表于 2008-10-16 22:30:05 | 只看该作者
苏库雷!
4#
发表于 2008-10-17 02:17:28 | 只看该作者
SUCRE 哈哈 我挺喜欢他
5#
发表于 2008-10-17 02:18:26 | 只看该作者
啊 2还没出来 3的消息来了又
6#
发表于 2008-10-17 05:24:15 | 只看该作者
SUCRE要演越狱所以拒绝了Bay在TF2出现,所以他说在TF3可能会出场
7#
发表于 2008-10-17 11:25:16 | 只看该作者
这个角色是属于打酱油的
8#
发表于 2008-10-17 21:36:56 | 只看该作者
出不出现差不多
9#
发表于 2008-10-17 22:15:31 | 只看该作者
好事啊,顶!
10#
发表于 2008-10-18 01:01:53 | 只看该作者
哈哈, 变3的喜剧色彩是肯定. 我觉得他很酷.
11#
发表于 2008-10-22 16:05:22 | 只看该作者
我喜欢,SUCRE
12#
发表于 2008-10-23 18:57:49 | 只看该作者
他只是一个过客,呵呵,演得挺好的
您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

本版积分规则

Archiver|手机版|小黑屋|变形金刚中国联盟  

GMT+8, 2026-6-23 01:07 , Processed in 0.089984 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.1

© 2001-2013 Comsenz Inc.

快速回复 返回顶部 返回列表